Thursday 15 December 2011

Dapat jumpa PAPA MAMA :')

 Yg pertama sekali,
Aku nk ucapkan syukur kerana aku di beri peluang untuk bertemu dgn ibu & ayah yg paling aku sayang...
MEREKA adalah orang yg teristimewa dalam hidup aku...
MEREKA juga adalah insan yg tak ternilai dengan yg lain-lain....
MEREKA SANGAT BERHARGA...
iloveyoupapamama ><
Yg ke-2,
Aku tak sabar-sabar nk balik ke JB jumpa anak sedara aku..
Muhammad Haqimie namanya...
Aku dengar mama & angah ckp Qimie dah pandai jalan..
Wahh ! I'm soo happy & I can't wait to see ! :)

Yg ke-3,
Aku akan balik JB dan sama-sama meraikan majlis pertunangan abang apool & kak tika...
Majlis di adakn pd tarikh 24dec2011(Sabtu)..
Aku mungkin balik pd 21hb kalau tak ada kelas...
Abg acit pon akan bertunang pd bulan 1 tahun depan..
hmm , cepattt-cepattt lah aku dpt anak sedara lg ekk?
hihihi :D
i will pray happiness for my family :)



No comments:

Post a Comment